tiistai 27. helmikuuta 2018

Mun lookista osa 3

Löysin vihdoin neuleen mun hääpuvun päälle!

Kerroin teille aikaisemmin kuinka haluisin mun hääpuvun päälle lämpimän neuleen mielummin kuin pitsisen boleron. Olisihan pitsinenkin oikein kaunis, mutta mä olen semmonen vilukissa että huhtikuussa varmana jäätyisin ilman oikeesti lämmikepaitaa.

Oon kolunnut kaikki facekirpparit lähes päivittäin ja torin ja lähikirpparitkin, eikä löytynyt mitään. Eilen sitten päätin lähteä kaupunkiin etsimään paremmin. Päätin käydä Morsiusgalleriassa hypistelemässä boleroita ja se oli ihanaa!
Myyjä antoi mun olla yksin, eikä siellä ollut silloin edes muita asiakkaita, joten mä tepastelin siellä sukkasilleen ettimässä söpöjä boleroita. Niitä oli kaksi isoa hyllyllistä ja voin kyllä lämpimästi suositella sitä liikettä! Hirveän mukavaa palvelua ja valtava valikoima!
Ja siellä saa ottaa kuvia!
Tässä oli niiiiiiin söpöt hihat!!
Ja tää oli vaan niin super kaunis. Jos meillä olis kesähäät, olisin varmasti halunnut tämän!

Kävin sitten vielä lähimmässä Fidan lähetystorilla ja siellä oli oikein kauniita valkoisia villaneuleita. Mulle tuli yhtäkkiä kiire joten vain nappasin yhden enkä edes sovittanut. 
Menin kotiin ja halusin heti kokeilla sopiiko neule. Ja voi miten ihana neule se on!! Se näyttää niin söpöltä ihan muutenkin vain.
Ja sitten vaihdoin päälleni hääpukuni ja voih!
Sopii!!
Ainakin mun mielestä!
Selästäkin näyttää oikein mukavalta!!

Oon niin onnellinen kun vihdoin ja viimein löysin juuri sopivan neuleen ittelleni! Jos ihan tarkasti katsoo, niin neule ei ole täysin saman valkoinen kuin mekkoni, mutta ainakaan minua se ei häiritse. Joten en välitä, tämä on ihana!
Se maksoi vain viisi euroa! Ja ne rahat menivät hyväntekeväisyyteen, olen siitä iloinen!

Samalla huomasin että nyt mulla on myös "jotain sinistä"
Niskalapun rusetti on sininen! Jes!
Oli myös mukavaa pitää hääpukua päällä ja todeta jälleen kerran kuinka täydellisen ihana se on!

Samalla ostin itselleni alkkarit, stay-up sukat ja korkokenkiin kivat silikoonipohjalliset.

Enää täytyy saada haettua äidin luota ne lainahelmet ja yrittää ratkaista rintaliiviongelma. Huoh. Pitää varmaan mennä ihan liiviliikkeeseen! Puhh. En oo koskaan ennen käynyt semmoisessa liikkeessä ja mua vähän hermostuttaa.. palaan siihen asiaan toiste. 

Tuleeko sun häämekon päälle jokin bolero tai pusero? Millainen? Oliko vaikea löytää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti