perjantai 16. maaliskuuta 2018

Askarteluista!

Huh kun työt vie voimat. Kevät tule jo pian!!

Vaikka olen ollut tosi poikki, olen silti kerennyt vähän hoitamaan pikkuasioita ja askarrellutkin.

Kerroin aikasemmin kuinka oon kerännyt lasipurkkeja pöytäkoristeita varten. Vihdoin sain ostettua pitsiä ja punaista nauhaa, ja pistin keittiön pöydälle askartelut käyntiin.
Tähän askarteluun tarvitsin siis pitsiä, nauhaa, sakset ja kuumaliimaa. Kuumaliima on ollut monissa askarteluissa mun paras kaveri!
Tein myös yhden vähän isomman purkin meidän kahden pöytään, mihin tulee sitten mun kimppu juhlan ajaksi.
Niistä tuli just semmoisia kun olin ajatellut, oikein ihania!

Sain myös inspiraation testata pöytäkoristeluita!
Lasipurkkeihin tulee sitten kukkia, mutta tuona päivänä meillä ei ollut kukkia, joten improvisoin!
Myöskin nuo astiat ja lautasliinat vetelin vaan kaapista. Lautasliinat on edelleen ostamatta....
Sain kulläkin just idean, että voisin ostaa punaisia lautasliinoja ja taitella ne sydämiksi! Löytyi hyviä ohjeita netistä!
Siihen vois sitten sydämen keskelle laittaa paikkakortti-puukiekon! Tulee söpöt!

Täytyypä siis vielä askarrella noi lautasliinat! Pitääpä mennä ostamaan, nyt kun vihdoin sain vision!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti