sunnuntai 20. toukokuuta 2018

Hääpäivästä osa 5

Mä ja J oltiin etukäteen sovittu, että vaihdettaisiin meidän juhlavaatteet juhlien lopuksi joihinkin toisiin vaatteisiin. Me oltiin sovittu kyyti hotellille, mutta seuraavalle aamulle ei olisi kyytiä joten ajateltiin että olisi helpompaa jättää kaksi pukupussia kotiin kuin kuljettaa niitä seuraavana päivänä bussilla.

Sillä välin kun vieraat lähtivät kotiin ja osa jäi siivoamaan, me oltiin Jn kanssa sivuhuoneessa vaihtamassa vaatteet.
J oli valikoinut itsellään mustat farkut ja siistin paidan, kun mä olin valkoinut itselleni yhden juhlamekon.
Koska mulal oli vielä ihan täydet meikit ja hiukset laitettuna, ajattelin että kaunis mekko sopisi tilaisuuteen.

Kun oltiin valmiita lähtöön, mun pikkuveli J ja pikkusisko M vei meidät parkkipaikalle ja avasivat meille ovet. Sillä välin kun mä ja J laitettiin turvavyöt ja asettauduttiin kyytiin, M ja J kolistelivat jotain takakontista.
Hetken päästä meille tuotiin lasilliset kuohuviiniä!
Mun mielestä se oli aivan ihanaa!
Me saatiin myös valita mitä musiikkia laitettiin spotifystä kuulumaan.
Mun mielestä se oli ihanaa luksusta! J antoi mun valita koska mä kaipasin edelleen lässynlää-musiikkia :D

Me oltiin varattu Tornihotellista meille ihan tavallinen huone jo tammikuussa. Me oltiin maksettu se etukäteen ja olin muutama päivä ennen häitä laittanut hotellille sähköpostia että tulemme viettämään hääyötämme n.klo 19 jälkeen. Mulle vastattiin että myöhäinen saapuminen oli ok koska oltiin jo etukäteen maksettu huone.
Meillä oli tavallinen huone kylpyammeella ja huoneen hintaan sisältyi valtava aamupala. Meiltä kahdelta koko potti 180e.

Me kirjauduttiin hotellille 19.30 ja mentiin meidän huoneeseen 16.kerrokseen. 
Tornihotelli on hieno!! Kumpikaan meistä ei ollut käynyt siellä ennestään, joten oli hienoa valita semmoinen paikka mikä oli aivan uusi kummalekin.



(Kuvat otettu seuraavana päivänä, siksi sänkyä ei ole pedattu)

Me ihasteltiin huonetta ja näkymää väsyneinä, mutta innoissaan.

Mä ja J oltiin etukäteen sovittu että mentäisiin yhdessä käymään yksillä drinkeillä hotellin baarissa, koska olihan meillä juhlapäivä!

Mentiin hissillä hotellin ylimpään kerrokseen, mistä löytyi Moro-baari.

Tilattiin juomat ja käytiin istumaan semi-terassille. Sieltä löytyi ihan sisätilat missä oleskella, semi-terassi missä oli muutama verkollinen ikkuna tuomassa viileää ilmaa, sekä ihan kunnon terassi.
Näkyykö väsymys?
Sieltä baarista olisi varmasti saanut vaikka mitä hienoja drinkkejä, mutta me tilattiin Mariannet. Marianne on ollut aina meidän molempien suosikki drinkki, ja me käytiin joskus kaveriporukassa baarissa ennenkö seurusteltiin ja aina juotiin Marianneja yhdessä, siksi valittiin juuri ne sille illalle.

Me pidettiin kädestä ja vietettiin oikein mukavaa aikaa yhdessä jutellen ja kikatellen samalla kun juotiin meidän yhden juomat.
Mä olin tosi tyytyväinen siihen, että me oltiin jo ajat sitten sovittu lopettaa meidän hääjuhlat aikaisin, näin me saatiin viettää loppuilta mukavasti kaksistaan. Onhan juhlat ihanat, mutta meille kahdelle oli tärkeää saada nauttia meidän hääpäivästä rauhassa kaksistaan.

Juomien jälkeen mentiin takaisin omaan huoneeseen.
Katteltiin telkkaria kun mä kiskoin hiuksistani tämän kasan pinnejä. Mulla oli kyllä todella hyvä kampaus! Se pysyi kuosissaan koko päivän, muutamaa hassua irtohiusta lukuunottamatta, eikä mun herkkää päänahkaa sattunut ollenkaan koko päivänä!

Illalla vielä käytiin vaahtokylvyssä, oli siideriä ja kuoharia ja Avengers2 tuli telkkarista. Tuli juotua aika paljon, mutta ei mitään övereitä sentään! Oli hauskaa! 

Hyvää yötä herra ja rouva H!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti