sunnuntai 20. toukokuuta 2018

Lopullisista koristeluista


Mua morsiamena hermostutti aluksi kamalasti häiden koristelut. "Mistä mä tietäisin mitkä koristeet on oikeesti kivoja? Entä jos kukaan muu ei tykkää mun valikoimista serveteistä? Entä jos ne ei näytäkään hyvältä?!"

No kuule, tässä tärkee tietoisku: kukaan vieraista EI VÄLITÄ!! 
Vieraat katsoo juhlatilan yleistä ilmettä ja tunnelmaa, eikä pöytäkoristeiden yksityiskohtia mitä sä oot liimaillu vielä edellisenä yönä itku kurkussa.

Joten rakkaat kanssamorsiot: älä stressaa! Luota omaan visioosi häittesi koristeluista! Niistä tulee varmasti aivan ihanat!!

Mä halusin meidän häihin vähäsen maalaisromanttisuutta, juuttikangasta ja pitsiä, sekä punasta ja mustaa väriä. Aika yksinkertainen ja simppeli idea.
Ostelin kaikkea ja kokeilin sitten lopullista koristelua meidän keittiön pöydällä:
Meidän ruokapöytä on tosi pieni ja tää näyttää aika ahtaalta. Olin kuitenkin tosi tyytyväinen siihen miltä tämä näyttää. Tästä puuttuu vain kukat lasipurkeista.

No tältä se näytti sitten meidän hääpäivänä!

Juhlatilassa oli niin kaunista!! Olin super tyytyväinen kun pääsin sinne vihkimisen jälkeen.
Koristelijat olivat siirtäneet vieraskirjan sivupöydälle ja hyvä niin, nyt pöydät näytti paljon siistimmältä.

Seinäkoristeita mä en ollut varannut kovin paljoa, koska ajattelin ettei niitä tarvitse. Oli kaksi punaista sydänviiriä (tigerista 2e/kpl) mistä yksi oli seinällä ja toinen oli mun ja Jn ruokapöydässä.
Meidän pöytä.

Pitkällä puisella seinällä, siinä mistä ruokaa käytiin hakemassa.

Mä olin myös tehnyt valkoisia kakkupaperi-viirejä, mutta niitä ei oltu laitettu esille, ajanpuutteen vuoksi. Eikä se haitannut mua ollenkaan, musta tämä juhlatila ei kaivannut mitään muuta. Varmasti lampuista roikkuvat pompomit tai enemän seinäkoristeita olisi näyttänyt kivalta ja juhlavalta, mutta mä en halunnut sellaista.

Mun mielestä meidän juhlatilassa oli juuri niin mukavaa kun olin halunnutkin. Mä en ole niin tarkka koristeluista. Halusin että koristeita on vähän, mutta ei kovin paljoa.
Siinä olisi vähemmän laittamista koristelijoille ja helpompi siivota.

Meidän karkkipöydän yläpuolella seinässä oli vielä musta Love is sweet-kyltti ka se oli mun mielestä ihana! Mulle oli tärkeetä että meidän häissä oli edes hitusen meidän yhteistä lempiväriä mustaa. Sitä näkyi myös itse herkkupöydässä, valmiiksi kotoa löytyi muutama musta tarjoiluastia.

Meidän herkkupöydässä oli muuten monenlaisia eri muotoisa, värisiä ja kokoisia tarjoiluastioita ja nyt kun katsoo kokonaisuutta niin ei se näytä liian sekavalta mun mielestä. Kivan värikästä!

Mä ostin paljon koristeluista käytettynä: kaitaliinat, mustan viirin, puukiekot ja herkkubuffan osan astioista.
Mutta ostin muutaman jutun uutenakin, kuten punaiset sydänviirit ja pahviastiat herkkubuffassa. Tigerista löytää paljon kaikkea kivaa!!

Meidän häissä oli aika minimaaliset koristelut, mutta kyllä ruokapöytien valkoiset pöytäliinat tekee tilasta oikeasti juhlavan näköisen!

Tykkäätkö sä enemän minimaalisesta vai paljosta koristelusta? Ootko ostanut uutena vai käytettynä? Mitä oot tehny ite?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti