perjantai 16. maaliskuuta 2018

Askarteluista osa 2

Koristeiden ja pöytäkattaus askartelujen lisäksi, mun piti tehdä mun hääpukuun pikkuinen askartelu.

Mun hääpuvussa oli ongelmana täysin avonainen selkä, eikä mulla ollut sinne alle sopivia rintaliivejä.
(Tässä mekkoa ei ole  ielä muokattu mulle sopivaksi joten siksi se lerputtaa mun selästä tolleen tylsästi!)

Kävin sitten kotikaupunkini kaikissa liiviliikkeissä, mutta ei vaan löytynyt mekkoon sopivia liivejä. Tympääntyneenä liivishoppailuun jäin hetkeksi kaupungille pyörimään.
Hetken päässäni mietin ja sain hyvän, mutta vähän hölmön idean. Sitten päätin marssia lähimpään vaatekauppaan ja ostin halvat valkoiset liivit (13e) ja menin kotiin.

Linnottauduin makuuhuoneeseen ompelukamojen ja hääpukuni kanssa, ja sitten minä ompelin ne uudet liivit mun mekkoon kiinni.

Mun häämekossa on vuorikangas, niin ajattelin päässäni että aki siinä nyt liivit pysyisi.
Leikkasin saksilla olkaimet ja selässä olevat kiinnitysklipsut liiveistä irti ja ensin nuppineuloilla malailin ne oikealla paikalleen. Se oli yksin vähän hankalaa, mutta itsepäisesti en soittanut ketään tyttökaveria apuun, mieheltäni en tietenkään voinut pyytää apua!
Siihen meni suurinpiirtein tunti.

Mulla oli itseasiassa aika hauskaa sitä tehdessä, kuuntelin meidän häiden soittolistaa puhelimen spotifystä ja fiilistelin mekkoni kanssa. Liivit ei ole mitenkään kauniisti, vaan tukevasti kiinni, koska eihän se näy ulkopuolelle.

Mekko on sopivasti mulle tiukka niin mekossa kiinni olevat liivit hoitavat hyvin asiansa!


Kokeilin myös samalla asusteitani häämekon kanssa ja se oli tosi ihanaa! Nyt mun on paljon helpompi olla mun mekossa, ei tarvitse huolehtia näkyykö liivit tai tarviiko nostella olkaimia.

Mun mielestä tää oli oikein hyvä ratkaisu mun tapaukseen, koska mun mekkohan ei ole mikään arvokas eikä super hienokaan. 
Se on vain mulle juuri täydellinen, eli en varmaan voi myydä sitä eteenpäin häiden jälkeen. Pitänee miettiä asiaa myöhemmin.

Mutta nyt mulla on täysin valmis ja sopiva häämekko odottamassa vaatehuoneessa tulevaa suurta päivää! Ihanaa!!
Kannatti askarrella!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti