maanantai 19. maaliskuuta 2018

Jn polttareista

Kuten kerroin aikasemmassa julkaisussani, mulla ja Jllä oli polttarit samana päivänä.

J oli tiennyt että hänellä on polttarit lauantaina, mutta se ei saanut kertoa sitä mulle! Eli J oli tiennyt että bestman-K oli tulossa häntä hakeen samaan aikaan kuin mua tultaisiin hakemaan, mutta pojat halus yllättää mut. Ja kyllä mä yllätyinkin kun K oli ovella siidereide kanssa.

Kun mä olin lähtenyt kaasoni kanssa kotoa pois, J ja K olivat vaihtaneet kuulumisia ja juoneet yhdet siiderit. Sitten miehet lähtivät ulko-ovella odottavaan taksiin eikä Jlle kerrottu mihin he olivat matkalla.

Miehet saapuivat Tullintorille perille vähän mun jälkeen eri ovesta, siellä odotti Jn pikkuveli M ja isäpuoli J. Jn polttariporukka koostui siis näistä neljästä miehestä ja J kertoi mulle kuinka hänen porukkansa oli sopivan kokoinen. "Liika porukka vaan ahdistaa." hän sanoi mulle myöhemmin.

Me oltiin siis kaikki yhdessä Megazonessa, vastakkaisilla puolilla. Mun porukkaa oli enemän, joten E siirtyi miesten puolelle tasaväkisyyden nimissä. J sanoi että Megazone oli hänestä hauskaa ja sen mäkin näin siellä pelatessa, J hiipparoi ja snaipperoi vastustajia ja kuulin monesti sen nauravan ja pitävän kunnolla hauskaa.

Megazonen jälkeen miehet sitten siirtyivät baariin juomaan.
Sanoin aamulla ennen lähtöä Klle että jos polttareista ei ole kuvia, mä päästän helvetin irti.
Kiltisti K oli sitten ottanut kuvia, vaikka J ei selvästikään arvostanut sitä.
Vasemmalta K, J, M ja J.

Miehet hengas tässä baarissa jonkun aikaa, minkä jälkeen he siirtyivät seuraavaan baariin kokeilemaan shottirulettia.
J sanoi saaneensa tuon 2x semafori specialin ja se oli kuulemma tosi vahva shotti, mutta hyvää.

J oli itse saanut päättää koska oli aika jatkaa matkaa ja kun J sanoi, seurue siirtyi taksiin ja matkasi Kn kotiin. Siellä K oli koristellut kodin hienoksi!
Mikä oli mun mielestä aivan ihanaa! Jlle annettiin käteen sitten illaksi oma morsian:
Jn lempi likööri, Dooleys pullo. Nämäkin askartelut Kn käsialaa. 

Loppuillan miehet sitten söivät herkkuja, joivat ja pelasivat Jn lemppari xbox ja PS pelejä, mm. Crash team racing eli CTR ja Halo3.
K kertoi viestillä ettei kukaan voittanut kertaakaan Jtä noissa peleissä, vaikka hän oli porukasta eniten juovuksissa. J on ihan mielettömän hyvä just noissa peleissä!


Myöhään sinä iltana J sanoi haluavansa kotiin nukkumaan, joten hänelle tilattiin taksi kotiin. J tykkää nukkua mielummin kotona kuin kylässä, joten K saattoi hänet taksiin ja J meni kotiin.

J kertoo olevansa hyvin tyytyväinen polttareihinsa:
"Oli kiva kun mä sain valita päivän aikataulun ja kotiinlähdön, meinasin nukahtaa siihen sohvalle niin sit oli kiva päästä kotiin nukkuun. Oli kivaa hengata veljen ja isäpuolen ja Kn kanssa, ne on kyllä hyvää seuraa. Eikä ollu liikaa juomaa niin pääsin hyvin kotiin."

Eli meillä molemmilla oli todella onnistuneet polttarit ja ollaan molemmat siitä erittäin kiitollisia!!
Miettikää tarkkaan kenet valitsette kaason ja bestmanin tehtävään, sen pitää olla semmoinen henkilö joka on valmis näkemään vaivaa sun eteen. Polttarithan voi olla kuinka pienet tai suuret tahansa, mun mielestä oli ainakin tosi tärkeää kuinka mun toiveet otettiin täysin huomioon ja sain just semmoset polttarit kun halusin, ja enemänkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti