tiistai 27. maaliskuuta 2018

Häästressistä osa seittemänsataakolkytkaheksan

Tällä hetkellä on päällä semmonen häästressi että en tiiä miten kestän.

Mun postaukset on olleet suurimmaks osaks hyväntuulisia ja iloisia, vaikka mun päässä ei aina ole sellaista. Olen vain ajatellut että en koko ajan valittaisi tänne teille kuinka kurjaa välillä voi olla.

Mutta on se tärkeää kertoa myös ettei häiden suunnittelu ole pelkkää riemua, välillä ei vaan kiinnosta.

Varsinkin häiden suunnittelu ja haaveilu vaiheessa välillä tekee mieli heittää puhelin roskiin ja karata tulevan puolison kanssa jonnekin kauas pois vieraista ja pompomeista ja pöytäliinoista ja (prkleen) lautasliinoista.
Tuntuu että kaikki on vaan mielikuvitusta ja haaveilua eikä oikeesti omat häät tule ikinä! Varsinkin jos hääsuunnittelun aloittaa tosi aikaisin.

Välillä on ihan hyvä päästellä vähän höyryjä ja suurtua ja valittaa ja olla ahdistunut ja stressaanut.

Suosittelen ettet jää yksin. Nykäse kaveria tai muuta tukiverkostoo hihasta ja valita! Se oikeesti auttaa, vaikka kaverilla ei olisikaan mitään hyviä neuvoja. Mä oon tosi kiitollinen ystävien ja muiden avusta ja tuesta, ei sitä oikeasti voi tehdä kaikkea yksin.

Mulla vaan tällä hetkellä on todella stressaavaa koska eilen mä tajusin että meidän häihin on enää vaan 18 päivää!
Jestas se menee äkkiä!
Listasin kaikki tekemättömät asiat ja ahdistuin. Siinä meni ne eiliset yöunet. 

Suurin moka onkon jättää asioita viime tippaan ja yrittää hoitaa kaikkea yksin. Tänään sitten laitoin monelle viestillä avunhuutoja, ja sainkin apua monelta. Oon siitä tosi ilonen ja kiitollinen.

Eli häitä järjestävillä on lupa olla stressaantuneita ja pyytää apua, mutta kai se on tärkeintä ettei yritä tehdä itselleen ihan valtavaa hääprojektia, varsinkaan yksin. Liikaa stressiä ainakin mulle.

Hirveesti tsemppiä kaikille häitä järjestäville!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti