lauantai 31. maaliskuuta 2018

Askarteluista osa 3

Mulla on ollut kamala kiire töissä mut silti mulla on ollut energiaa iltasin askarrella!

Oon yrittänyt etsiä korttipidikkeitä netistä ja kirpputoreilta käytettynä, mutta en ole löytänyt just semmosia kun haluan.

Haluisin jotkut tämmöset.

Yhtenä iltana tällä viikolla mulla meni hermot kun en ole vieläkään löytänyt tommosia joten kaivelin sitten askartelutarvikelaatikkoa. Mulla on tosi paljon kaikkea askartelutavaraa mitä "joskus ehkä tarvitsen". Ihan hyvä vain, koska nyt löysin just sitä mitä tarvitsisin: askartelumassaa ja rautalankaa.


Ihan vain omin sormin sitten muotoilin rautalangasta semmoisen muotoisia kuin halusin
Toisessa päässä oleva sykkyrä tulee sitten savisydämen sisäpuolelle.

Sydämet pyös vääntelin ihan vain käsissäni, käytin vain ihan vähäsen lusikkaa apuna saven leikkaamiseen.

Ja tämmöiset niistä tuli:
Ei tietenkään saman näköiset kuin kaupasta ostetut olisivat, mutta mua ei haittaa. Sainpahan just senmoiset kun haluan.
Savella menee noin kaksi vuorokautta kuivua täysin. Ostan vielä lakkaa kaupasta ja lakkaan noi että niihin tulee mukava kiiltävä pinta. 

Valkoista saveahan voisi helposti akryylimaaleilla maalata ihan minkä värisiksi vain, mutta mun mielestä nämä eivät kaipaa väriä. Häissä ruokapöydissä on paljon muutakin koristetta ja väriä, joten nämä saavat jäädä valkoisiksi.

Oon oikein tyytyväinen askarteluihini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti