perjantai 16. maaliskuuta 2018

Puhelimesta hääsuunnittelussa

Iiiiiiik!!!
Voi jestas!!
Meidän häät on jo ihan kohta!! 
Apuaaaa! Jännittäääääää!!! Mut ihanaaaaa!!!!!

Mä selviän häästressistä hyvillä listoilla.
Puhelimen muistiinpanot on mun lempipaika kirjottaa ylös tärkeitä listoja, koska puhelin mulla on aina mukana ja sitä voi selailla paljon helpommin kuin vaikka kalenteria.
On mulla mun paperikalenterissakin jotain häihiin liittyviä muistiinpanoja, mutta niitä on niin hankala muokata niin puhelimessa mulla on niitä paljon enemän.

Puhelin on mun hyvä ystävä häiden suunnittelussa!
Muistiinpanoihin saa kiejoitettua juttuja, netistä ja facesta voi saada vertaistukea ja selailla ideoita, pinterestistä saa inspiraatiota, netistä löytyy konkreettista faktatietoa, ja puhelimen kameralla räpsin paljon tärkeitä kuvia koristeluista ja vaatteista, niitä on sitten helppo jakaa kavereille!

En käytä mitään appia häiden suunnittelua varten, mutta tuo Countdown on kyllä tosi kiva päivälsskuri. Siihen saa valita omia kuvia, fontin, mikä aika näkyy (sekunti, minuutti, tunti, viikko, kuukausi, vuosi) ja sen saa ainakin mun puhelimessa myös niinkun tonne sivuun missä näkyy kalenteri ja säätiedot. Se on tosi kiva! 
Meidän hääkampa. 
Iiiik!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti