perjantai 26. tammikuuta 2018

Facekirppitoreista

Koska meillä on pienen budjetin häät, mä olen yrittänyt ostaa paljon kaikkea käytettynä.

Jos suakin kiinnostaa vähän pienemmät hinnat ja luonnon pelastaminen, suosittelen lämpimästi kaikenlaisia hääryhmiä facebookissa.
Parhaiten ostoksia mä olen ostanut ryhmästä Hääkirpputori sekä Hääkirpputori Pirkanmaa. 
Facebookin kirpputorit on oikein käteviä. Sinne joku laittaa myyntiin omia tavaroitaan kuvien kera, sitten mä käyn kommentoimassa sitä kuvaa varatakseni sen tavaran ja sitten sovitaan hakemisesta ja hinnasta myyjän kanssa yksityisviestillä. Helppoa!

Mä olen ostanut aika paljon juttuja hääkirpparilta mutta kaikesta en ole ottanut kuvia. Tässä kuitenkin muutama ostos:

Ostin ne kaitaliinat viidelläkympillä

Ostin herkkupöytään tarpeita
Kolme kiloa hedelmökarkkeja, kilo suolapähkinöitä, vajaa kilo suolatikkuja. Sitten siinä samassa paketissa oli myös seitsemän pientä karkkikauhaa ja neljä ihanaa isoa maljaa
Ja tämä kassillinen maksoi siis kolmekymppiä! Oon todella tyytyväinen näistä!

Sitten jo syksyllä ostin meille häihin meidän kahden pöytään tämmösen Love-kyltin vitosella
Mikä on meillä ollut kotona arkikäytössä keittiön pöydällä. Se on ihana!

Olen myös ostanut muutamia koristeita niinkun valosarjan ja kakkupaperia, mutta niistä nyt en ole ottanut kuvia.

Jotkut suosittelee myös Häätoria, mutta mä en ole siitä niin kauheasti tykännyt, koska siellä myyjät eivät ole aktiivisia. Nyt viis viikkoa oon odottanut että mun viestiin vastattais. Voihan siellä jotkut myyjät olla aktiivsiempia ja mulla vaan on ollut huono tuuri. Käy ihmeessä kattomassa!

Nykyään kyllä facebookin kautta saa nopeasti yhteyttä johonkuhun myyjään kun kaikilla on face puhelimessa ja kommenteista tulee ilmoitus.

Myöskin ihan tavalliset kirpputorit on tosi ihania! Sieltä kun vähän koluaa pöytäliinoja tai astioita tai koruja tai kenkiä tai vaatteita, voi löytää vaikka mitä ihanuuksia! Mä olen nyt ollut tosi kiireinen töiden kanssa enkä ole ehtinyt shoppailemaan tavallisille kirpputoreille. Toivon että pian pääsisin vähän ostoksille, koska multa ainakin puuttuu vielä hääkengät!

Oletko sä ostanut mitään hääjuttuja facebook ryhmistä? Entä tavallisilta kirppareilta?

Palataan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti