tiistai 16. tammikuuta 2018

Monesta asiasta

Asiat etenee hyvällä vauhdilla!

Tässä nyt viimeisen viikon aikana ollaan saatu aikaiseksi nämä asiat:
-kutsukorttien lähetys
-meikin ja kampauksen varaus morsiamelle
-kaitaliinojen osto
-pitopalvelun varaus

Eli tosi isoja juttuja on nyt poistunut to-do listalta ja samalla myös mun hartioiltani. Mä kun olen tämmönen stressaaja-morsian. Mutta mistäs kaikki löytyi?

Olin ajatellut tekeväni oman meikkini itse, koska käytän hyvin harvoin ja hyvin vähän meikkiä(paitsi silloin kun tekee mieli olla gootti, sit on kunnolla tököttiä naamassa!). Laitoin facessa viestiä semmoiseen ryhmään kuin "etsitään/tarjotaan työtä Tampere" että etsisin jotakuta tekeen mulle kampauksen mun kotona. Sain muutaman ehdotuksen, ja valkkasin sitten mukavan Kangasalalaisen yrittäjän Jennin! Jenni tulee tekeen mun hiukset ja myös meikin mukavaan tarjoushintaan! Oon todella tyytyväinen. Vieläpä meidän kotiin! Mulla kun ei ole autoa niin olisi ihan pönttöä kököttää bussissa kaikissa juhlavaatteissa ja meikeissä! 

Eli kotisohvalta myös pystyy varaamaan itselleen meikin ja kampauksen :D

Facebookin hääkirpputori-ryhmästä löysin meille todella ihanat kaitaliinat! Ne on juuttikangasta, missä on pitsireunat. Myyjä oli itse ommellut ne! Aivan ihanat!!

Tänään kävin keskustelemassa pitopalvelun kanssa. Olin sähköpostitse sopinut tämän henkilön kanssa tapaamisesta tälle päivälle. Istuttiin semmonen tunti juttelemassa ja sitten kaikki oli valmista! Sovittiin menu ja aikataulu ja kaikki! 

Sain aivan mielettömän ihanaa palvelua! Mua hermostutti kauheasti, koska meillä on aika pieni budjetti ja me ollaan nirsoja ruuan kanssa, että saisinkohan mä neuvoteltua kaiken mitä halusin. Ja toden totta niin saatiin! Oon erittäin tyytyväinen!
Kerron myöhemmin tarkemmin menusta, mutta meidän ruuasta tulee vastaamaan

Suosittelen kyllä lämpimästi!
Olen monesti käynyt heidän ravintolassaan lounaalla ja tykkään tosi paljon siitä, mitä ihania kotiruoka herkkuja heillä on! Kotiruoka on parasta!

Nyt ei tarvitse mun stressata yhtään mistään! Ihanaa!
Menen hyvällä mielellä huomenna töihin! Tänä yönä nukun hyvin!

Miten teille suunnitelmat edistyy?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti