tiistai 2. tammikuuta 2018

Vuoden vaihteesta

Hyvää uutta vuotta 2018!!!

Kun vuosi vaihtui, vaihdettiin Jn kanssa suukot ja halirutistukset.
"Tänä vuonna musta tulee sun vaimo!" Mä hihkuin ja J halas mua lujempaa. 

Oli ihanaa tajuta se. Tänä vuonna me mennään naimisiin. Vau. Uskomatonta. Tapahtuuko se oikeesti!! En oo vaan kuvitellu kaikkee??

En oo kuvitellu! Laskuri näyttää sen! Iiks! Satakaks päivää. Jestas se menee kyllä nopeeta! Huh! Täytyy ruveta siis hommiin.

Mitä meillä on jo valmiina häitä varten:
-vihki- ja juhlapaikka
-pappi
-valokuvaaja
-hääpuku mulle
-vihkisormus mulle
-jotain satunnaisia koristeita
-valittu kaasot ja bestman

Mitä täytyy vielä hoitaa:
-miettiä ja varata ruokaa
-hankkia ruokailuvälineet ja lautaset
-miettiä musiikki
-hankkia juotavaa
-keksiä koristelut ja kattaukset ja kyltit
-juhlavaatteet ja -asusteet sulhaselle
-juhla-asusteet morsiamelle
-varata kampaus ja meikki morsiamelle
-tilata ja lähettää kutsukortit
-keksiä hääjuhlaan ohjelmaa
-antaa tehtäviä auttajille

Aika paljon tehtävää, mutta eiköhän se tästä. Nyt tammikuun ihan aluksi me lyötiin lukkoon vieraslista. Kirjotettiin kaikkien vieraiden nimet ylös ihan paperille. Me ollaan jo kirjotetti vähän lahjalistaa ylös mun puhelimeen, palaan siihen asiaan myöhemmin. Mutta me halutaan tehdä lahjalistasta nettisivut ja laittaa sen sivun osoite sitten kutsukorttiin.

Eli seuraavaksi mun pitää tehdä meille lahjalista nettiin. Sen jälkeen voi tehdä kutsukortit.

Paljon tehtävää, mutta kunhan on lista mistä tietää mitä tehdä ja miettiä aikataulu, että ehtii tehdä kaiken niin varmasti kaikki menee hyvin.

En malta odottaa meidän häitä enkä naimisiinmenoa! Siitä tulee ihana päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti