perjantai 26. tammikuuta 2018

Vertaistuesta

Minä morsiamena ainakin kaipasin kovasti vertaistukee häiden suunnittelussa ja panikoinnissa, ja oon todella tyytyväinen kun löysin sellaista!

Häät on tosi iso juttu järjestää. Sitä ajattelee helposti että näääääh eihän se ole niin iso juttu, mutta on siinä monenmoista juttua mietittäväksi ja hankittavaksi ja suunniteltavaksi.
Mä valitsin kaasoksi mun parhaan ystävän ja ajattelin että sen kanssa vois jutella hääjuttuja joka päivä. Kävi kuitenkin niin ettei kaaso siitä joka päivä jaksanutkaan jutella. Vähän hämmennyin kun olin aika ahdistunut ja yksinöinen hääjuttujen kanssa.

Facebookissa liittin ryhmään Häät2018 ja siellä oli tosi mukavaa porukkaa liittyneenä. Siellä tuli pohdittua yhdessä juttuja ja joku antoi vinkkejä ja muut tsemppas jos jotakuta ahdisti.

Ryhmä oli kuitenkin todella suuri ja joku sitten ehdotti että voitais tehdä whatsup ryhmiä. Musta se oli hyvä ajatus! Liityin kahteen ryhmään: Budjettimorsiamet ja Tampereen morsiamet. Tampereen ryhmässä mä olin porukan nuorin, joten poistuin ryhmästä aika pian.

Mutta Budjettimorsiamet olivatkon aivan ihania! Ryhmässä on 12 eri ikäistä naista, ikähaarukka 18-30, eri puolilta Suomea ja kaikki on todella mukavia! Nyt tammikuussa on tullut vuosi siitä kun ryhmä perustettiin ja on kyllä ollut aivan ihana vuosi.
Heidän kanssaan voi puhua hääjuttuja 24/7 tai sitten ihan vain jakaa elämää muutenkin. Kaikilla on erilainen elämäntilanne mutta jotenkin tähän ryhmään sattui juuri todella mukavia ja ystävällisiä ihmisiä. Siitä ryhmästä mä olen saanut ihan oikeita kavereita, hirveesti tsemppejä ja apuja kun sitä tarvitsee. Oon todella iloinen kun liityin siihen ryhmään!

Suosittelen sullekin etsimään vertaistukea hääasioihin! Ei sitä oma puoliso jaksa koko ajan innostua jostain ihan pienistä asioista xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti