tiistai 30. tammikuuta 2018

Häästressi osa 1

Kun pitäis nukkua ja sitä vaan häästressaa!

Pitäis mennä seittemään töihin mut mä vaan pyörin sängyssä ja mietin minkä väriset lautasliinat haluan!
Eihän sillä ole oikeasti mitään väliä, mutta hirveen vaikee valita! Vaihtoehtoja on liikaa!
Haluanko punaset vai mustat vai valkoset vai vihreet vai ruskeet? Haluanko kuviolliset? Isot vai pienet? Miten ne taittelisi? Mistähän taittelunohjeita löytyy? Jaksaako nähdä vaivaa? Entä jos niistä tulee rumia kun ite teen? Missä niitä säilyttäis?

Päässä pörrää vaan samantyylisiä kysymyksiä monesta muustakin asiasta. Kuljetus on kans stressannut mua muutaman päivän. Meidän hääpaikka on 500 metrin päässä meidän kotitalosta, mutta en todellakaan halua kävellä juhlavaatteissa läpi kotikylän! Hyh! Entä jos kaadun? Entä jos auto roiskii kuraa mun päälle!

Siispä mun pitää keksiä joku autollinen ystävä auttamaan mua. Uh, mulla on vaan yksi autollinen kaveri enkä kehtais häneltä pyytää. Ompa hankalaa! 

Siihen liittyvä toinen ongelma on yö ennen häitä. Mä ja J saatais kumpikin paremmin nukuttua jos oltais samassa paikassa se yö, kumpikin kuitenkin hermoilee hirveesti. 
Eli, ollaanko molemmat meillä ja sitten J lähtisi valmistautumaan jonnekin muualle? Minne? Kenen kyydillä? Vai taksilla? Mulle on varattuna hääkampaus tuleen meille kotiin joten mä ainakin olisin oikein mielelläni kotona laittautumassa ja valmistautumassa. 

Mun täytyy kysyä neuvoa kaasoilta ja äidiltä näihin asioihin, en itse meinaa keksiä ratkaisua. No en nyt keskellä yötä kuitenkaan, ehkä tässä lähipäivinä sitten.

Silti stressaaaaaaaa!!!!
Pakko yrittää nukkua. Uh.

Stressaatko sinä häitä? Millasia asioita?

2 kommenttia:

  1. Minusta tuntuu, että on vain hyvä merkki, jos stressauksen kohteena ovat lautasliinat yms. loppujen lopuksi hyvin pienet yksityiskohdat. Hengitä vain syvään, kaikki järjestyy kyllä. Ovathan isot puitteet jo kunnossa. :)

    Taksia suosittelen tuolle kirkkomatkalle: jos matka on noin lyhyt, ei se tule varmaan paljoa maksamaankaan?

    Tsemppiä järjestelyihin! Kiva lukea siitä, kun järjestetään pieniä häitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiitos mukavan tsemppaavasta kommentistasi! :) Täytyy muistaa ajatella positiivisesti, eihän niillä serveteillä niin kamalasti ole väliä sitten lopulta xD Mun täytyy vielä miettiä sitä kuljetusta, kaasolla saattaa olla auto niin ehkä hän voisi kuskata mua. Ehkä.. Kirjoitan pian taas lisää, kiitos kun luet blogiani! :)

      Poista