sunnuntai 15. huhtikuuta 2018

Hääkengistäni

Mulla on häitä varten kahdet kengät. 

Aluksi mä ostin aivan ihanat kengät facebookin hääkirpparilta viidelläkympillä
Ne on mulle aivan täydellisen sopivat ja tosi ihanat jalassa!

Kuitenkin oon pehmittänyt niitä vähäsen ettei jalat tule kipeiksi
Haha näyttääpä mun sääret paksuilta!

Mulle paras tapa pehmittää kenkiä on pitää vähän paksumpia sukkia jaloissa ja sitten vain käveleskellä kotona. Ihanaa!

Kuitenkin sitten kun tajusin että ulkona on vielä aika paljon lunta ja loskaa ja kuraa, tajusin että tarvitsen ulkokuvausta varten toiset kengät.

Hääkirpputori pelasti jälleen ja löysin kympillä tämmöset ihanuudet!
Eikö olekin upeat!
Nämä on mulle vähän isot niin ostin sinne sisälle paksut pohjalliset (12e) jotta pystyisin vähän paremmin näillä käveleen.

Kotona on kuulunut vain kopina kun olen käveleskellyt näillä sisällä.
Mun paras tekeminen on ollut siivoilu tai tiskaaminen nämä kengät jalassa. Siivotessa täytyy kuitenkin kumarrella jonkun verran niin tulee väkisinkin harjoteltua tasapainoa näillä koroilla. 

Aluksi mua vähän hirvitti nämä korkeat korot, mutta kun olen tarpeeksi harjotellut, eivät ne enää tunnu ollenkaan hankalilta!

Oon oikein tyytyväinen kenkälöytöihini!
Huomenna sit nähdään jaksanko kävellä kengissäni ihan mukavasti koko päivän.

2 kommenttia:

  1. Aaah ensimmäiset taitavat olla Chantanan kengät? :) Chantana tekee aivan superihania kenkiä juuri häitä ajatellen! Olen käynyt sovittelemassa useammassa Tampereen kenkäliikkeistä ja joka kerta kun olen liikkeeseen astunut niin jokin vaisto ohjaa minut suoraan Chantanan kenkiä kohti! Noitakin kenkiä olen itseasiassa sovitellut jossain liikkeessä ja ne on kyllä hienot! Noi nilkkuritkin on kyllä niin Wou <3 Voisin ajatella vastaavia jopa itselleni omiksi hääpäivän ulkokengiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ne on semmosta merkkiä! En tienny kun ostin ne käytettynä. Oli kyllä aivan ihanan mukavat jalassa koko päivän! Nilkkurien korko hirvitti aluksi mutta hyvin mä niillä köpöttelin kuvausten ajan. Välillä pääsi hetkeks lepuutteleen jalkoja istumaan, se auttoi tosi paljon!!

      Poista