torstai 12. huhtikuuta 2018

Järjestelyistä

Hää asiat etenevät hitaasti mutta varmasti.

Tiistaina saatiin juhlapaikalla musiikki kuulumaan meidän kaijuttimista, jes!

Mun piti lyhentää Jn housujen lahkeita, sekin tuli hoidettua. Niistä tuli oikein siistin näköiset.
Näin myös Jn juhlavaatteet ensinmäistä kertaa Jn päällä ja voi että miten upeet juhlavaatteet se on ostanu ittelleen! Aivan ihanat! Näytän lisää kuvia myöhemmin, eilen J ujosteli eikä antanut mun ottaa enempää kuvia xD

Kävin kaverini Vn luona palaveeraamassa, koska hän on luvannut huolehtia meidän tietokoneesta hääpäivänä. Hän siis vastaa taustamusiikin pyörimisestä ja laittaa kuvaesityksen päälle ja häävalssin soimaan kun sen aika on, ja muutenkin hoitaa musiikkia. 

Ollaan tässä tän viikon aikana myös pikkuhiljaa siivoiltu meidän kotia häitä varten, tuleehan täällä meidän kotona pyörimään muutamat juhlavaatteissaan. 
Ja mä ajattelin että sunnuntaina kun tullaan kotiin niin en todellakaan suostu tulemaan mihinkään sotkupesään. Vaan puhtaisiin lakanoihin ja näkeen tiskeistä tyhjän tiskipöydän.

Kävin myös lävistämössä vaihtamassa mun rustokorviksen renkaat tappeihin.
Mulla oli noiden pisteiden tilalla renkaat, mitkä vähän painoivat kun mä nukuin, joten ajattelin vaihtaa tämmöiset vähän pienemmät korut tilalle sen takia, mutta myös siksi että pidän näitä koruja myös häissäni ja tämmöisenä ne on vähän huomaamattomammat. 

Korujen vaihtaminen oli vähän kivuliasta kun en ollut putsannut renkaita kunnolla joten ne korviksen reijät olivat vähän arat. Sattui enemän kuin itse lävistyksen ottaminen!

Kaasoni I oli meillä tänään käymässä ja kokeilin vielä viimeisen kerran hääpukuani. Se on juuri täydellisen sopiva, en ole yhtään laihtunut tai lihonut liikaa, jess! Mun mekossa on niin mukavaa olla etten malta odottaa saada sitä päälleni koko päiväksi!

Enää on tekemättä vain muutama homma, huomenna perjantaina me saadaan mun veljen auto lainaksi ja me mennään isolle kauppareissulle citymarkettiin. Täytyy ostaa kukkia pöytiin ja alkumaljat ja eväät ja viimeset herkut herkkubuffettiin. Ja ehkä jotain muutakin jos vielä tarvitsee.

Mähän sanoin alkuviikosta että kaikki pitää olla valmiina torstaina, mutta ei siinä sitten käynytkään niin.

Mutta ei se haittaa, ei mua ihan liikaa stressaa, enemänkin vaan jännittää hääpäivä.
Jännittää nimenvaihto ja ajatus siitä että musta tulee oikeasti Jn vaimo! Tästä mä oon haaveillu jo vuosikausia! Hyvä tavaton miten jännää mutta samalla ihanaa!!

Nyt äkkiä nukkumaan ja huomista kauppareissua odotellessa.
Alle kaksi päivää meidän häihin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti