sunnuntai 15. huhtikuuta 2018

Rouvasta

Hei kaikki! Rouva H täällä hehkuu onnea! 

Mä kerron teille aivan kaiken jokaista yksityiskohtaa myöten, joten nyt tulee vain yleiset fiilikset.

Eilinen päivä oli aivan täydellisen ihana! Asioita meni pieleen ja ei onnistunut, mutta se ei haittaa! Mulla ja meillä oli aivan mielettömän hauskaa! 

Meidän häät oli todella rennot ja kaikki vieraatkin ottivat rennosti. Juhlatilassa raikui käkätys ja iloinen ilmapiiri. 
Me käytiin paljon juttelemassa kaikkien vieraiden kanssa ja tuli tanssittua ja leikittyä ja pelleilttyä koko päivä! Se oli mahtavaa!

Kun pappi sanoi "Saanko esitellä ensinmäistä kertaa, herra ja rouva H!" Mun jalkoja vapisutti onnesta niin kauheesti että pelkäsin jalkojeni pettävän! 
Oikeastaan vasta vähän myöhemmin tajusin oikeasti että "vau, mä olen oikeasti jorin vaimo!"
Se on ihana tunne!
Kaikilla ei välttämättä tule mitään erilaista tunnetta siitä, joten älä hätäänny, mutta mulle se tunne on vain semmoinen autuas onnellisuus. Mä oon vuosia ollut masentunut ja oon ajatellut että elämän kuuluukin olla harmaata, mutta eilen ja tänään mä olen ollut aidosti oikeasti syvästi onnellinen. Mä oikein hehkun onnea! Mä olen niin onnellinen että mun tekee mieli kirkua!

Mä olen rouva H ja me mentiin eilen naimisiin!!
Ihanat fiilikset jatkukoon vielä pitkään!

1 kommentti:

  1. Oi ihanaa onnea onnea! Saitte kyllä niin upean hääpäivän kuin toivoa saattaa, ihana keli oli koko päivän! Minä omalle J:lleni muutama päivä sitten kerroin että näin sut bussissa ja tuumailin eilen että saitte kyllä niin upean sään ihanalle päivällenne! Voi miten ihanaa että teidän päivä meni hienosti, olen iloinen ja onnellinen puolestanne! <3

    VastaaPoista