lauantai 7. huhtikuuta 2018

Lyhyestä ajasta

Oojoijoijoi!!
Kuusi vuorokautta enää meidän häihin!
Iiiiiiiiiik!!

Täällä on ihan hyvät tunnelmat kyllä. Mulla on puhelimessa lista asioista mitä pitää vielä hoitaa ja sen listan mukaan mennään. 
Mä kuitenkin sanoin Jlle että torstaihin mennessä on oltava kaikki hoidossa. Piste.
Sitten saa perjantain löhöillä ja rentoutua, mä ainakin tarvitsen sen koska oon niin stressaantuva ihminen.
Stressi tekikin mulle ihan kamalan kurjan kepposen: mulla on suussa kolme aftaa. Kolme! Ja ne on aivan kamalan kipeät! Mulle on tosi yleistä että tulee aftoja stressistä, kouluaikana mulla saattoi olla 2-6 aftaa yhtä aikaa suussa koko ajan. Se oli kamalaa!
On kyllä nyttenkin kurjaa koska on todella vaikeaa syödä. Ehkä tää on nyt tämmönen pikadietti ennen häitä, hehe.

Tehtävälista näyttää tänään tältä:
Hankalin näistä on tuo tulostus homma. Mulla on sitä tartapaperia mihin haluaisin tulostaa juttuja, enkä tiedä saako kirjaston tulostimeen vaihdettua paperia jos haluaa. Voi olla etten nyt rupea hankalaksi vaan käyn kirjastossa tulostamassa tavalliselle paperille ja sitten vain liimaan ohjelman kotona olevalle pahville. Ei ole liian iso vaiva.

Myöskin meidän täytyy mennä katsomaan ja kokeilemaan vielä meidän tietokonetta juhlapaikkaan. Se on onneksi lähellä meidän kotia niin varmaan mennään jo maanantaina. Varmistelen siinä samalla sitten muutaman asian juhlapaikan vahtimestarin kanssa.

Aikasemmin tänään listalla oli myös servettien taittelu, mutta sain sen hoidettua tänään. Mun ihana anoppi oli meillä auttamassa taittelussa, se oli mukavaa yhteistä tekemistä!
Serveteistä tuli tosi kivan näköset!!

Testasin siinä samalla myös sitten pöytäkoristeita. Tältä ne sitten näyttivät tänään:
Tässä on vähän jotain uutta edellisiin postauksiin verrattuna, nimittäin se vieraskirja. Mustassa rasiassa on kyniä, punaisessa purkissa on tarrapaperia, tuohon korttipidikkeen pitämään korttiin tulee se vielä tulostamatta oleva päivän ohjelma ja vieraskirjan ohje, ja iso lasipurkki on sitten valmiiden tarraterveisten keräämistä varten. Täytyy pyytää koristelijoita vähän katsomaan että pöydät eivät näytä aivan yhtä täysiltä kuin tässä. Meidän keittiönpöytä on todella pieni niin siksi ehkä ei näytä niin hienolta.

Mutta mä olen silti tosi tyytyväinen nöihin koristeluihin. Puukiekot ja kukkapurkit olivat heti mulla mielessä kun aloin miettiä meidän hääkoristeluita silloin viime syksynä ja on hienoa nähdä ne tässä valmiina ja oon ilonen kuinka hienolta tämä näyttää. Kannatti luottaa omaan visiooni!

Tässä myös samalla mä ja J kärsitään pienestä flunssasta. Toivotaan että tämä menee nopeasti ohi, koska en todellakaan halua niistää koko hääpäivääni!

Me siis ollaan ihan rennolla mielellä, koska meillä molemmilla on koko ensi viikko lomaa eikä tekemistä ole mitenkään liikaa. Täytyy vain kulkea aikataulun mukaan niin eiköhän tämä tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti