perjantai 13. huhtikuuta 2018

Perjantaista

Tänäänkin tehtiin vielä hommia häitä varten.

Aamulla kävin hakemassa veljeni autoa lainaksi kauppareissua varten. Meillä oli vielä yhdet isot ostokset tekemättä niin sovin etukäteen veljeni kanssa että saan hänen autoaan lainaksi muutamaksi tunniksi. Oli tosi kivaa kun hän pystyi lainaamaan sitä meille!

Lähdettiin Jn kanssa lähimpään citymarkettiin ja mun piti käyttää aurinkolaseja ajaessa, ihanan upea päivä!

Meillä oli lista valmiina mietittynä joten käveltiin kaupan läpi hakemassa juuri ne juhut mitä olin kirjoittanut ylös. Kysyin ajomatkalla Jltä jos hän haluaisi jäädä vähäksi aika kiertelemään, onhan cittari iso kauppa, mutta J sanoi olevansa sen verta huonovointinen ettei tänään jaksa shoppailla.

Niimpä täytettiin meidän korit ruualla, eväillä, kukilla, kertakäyttölaseilla, mehuvissyllä, mehulla ja molemmat sai uudet dödöt.

Ajoin meidän kotipihaan ja J vei meidän ostokset sisälle, kun mä palautin auton takaisin mun veljelle ja tulin sieltä bussilla takaisin kotiin. Mutta kävinkin nopeasti kukkakaupassa koska uskoin tarvitsevani sitten kuitenkin harsokukkaa pöytäkimppuja varten.

Kerron kimppujen teosta sitten erikseen.

Tämän päivän listalla oli siis kauppareissu, pakkaaminen, kaiken tarkistus, valssin harjoittelu ja suihkussa käynti.
Samalla mä kyllä siivosin. Mä haluan että sunnuntaina tuoreena avioparina voidaan tulla siistiin kotiin. Ja nyt täällä onkin aivan ihanan siistiä!

Tanssittiin Jn kanssa meidän häävalssi ensin ihan vain sukkasilleen ja sen jälkeen kokeiltiin myös juhlakengillä.
Jllä on verkkarit jalassa mutta ne näyttää ihan juhlahousuilta! Heh.

Valssi ei ole täydellistä, mutta mä en jaksa välittää. Kunhan rytmi olisi oikea, se riittäisi. Ja me Jn kanssa varmaan höpötellään siinä tanssiessa koko ajan, se auttaa pysymään rauhallisena ja rentona.

Mä kävin läpi kaikki koristeet ja mua ruoesi ahdistamaan kun näytti että sydänsilppua on liian vähän, joten katselin netflixiä ja silppusin sydämiä.

Loppuillasta oli ihanaa mennä rentouttavaan pitkään suihkuun, missä mä ajelin sääret ja kainalot, J ajoi lomapartansa.

Just äsken laitoin jalkoihini paksua jalkarasvaa ja yösukat jalkaan, jaloista tulee aivan ihanan pehmeät huomiseksi.

Nyt odotan että pannari valmistuu uunista ja saadaan siitä kiva iltapala nytten ja aamupala huomiselle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti