torstai 12. huhtikuuta 2018

Kampaajasta

Kävin tänään hemmottelemassa itseäni kampaajalla.
No siis siinä siis laitettiin mut kuntoon häitä varten.

Löysin facebookin kautta aivan ihanan kampaajan, parturi-kampaamo Paris:n Jennin! https://m.facebook.com/parturikampaamoparis/?locale2=fi_FI
Jennin kanssa sovittiin vuoden alusta mulle hääkampaus ja -meikki, sekä sitten hiusten ja kulmien värjäys hääviikolle.

No nyt on mun hääviikko ja aika oli varattu tähän torstai aamulle.

Ihanana aurinkoisena päivänä etsin Jennin hyvien ohjeiden avulla Kangasalle aivan suloiseen pieneen kampaamoon, missä Jenni odotti mua.
Asettauduin mukavasti tuoliin ja ihana hemmottelu alkoi.

Jennin kanssa oli ihanan leppoisaa jutella häistä ja töistä ja elämästä ja nauraa huonolle radio-ohjelmalle, samalla kun Jenni värjäs mun hiukset ja kulmakarvat.
Hehe, näytänpäs höpsöltä kun on väriä päässä ja naamassa!

Oon ennenkin värjäyttänyt kulmakarvani ja se tekee mun kasvoista kyllä todella juhlavan näköiset, sopii hyvin tummin hiuksiin ja silmälaseihin.

Värien vaikuttaessa Jenni tarjoili mulle vähän välipalaa, aivan ihanaa hemmottelua!

Nautin niin olostani Jennin tuolissa. Aivan parasta on hyvä seura ja päänahan hieronta hiustenpesun aikana. Ja aivan ihanaa

Samalla mietittiin hääpäivän kampausta, mulla oli mun huntu mukana. Oli ihanaa miettiä ja pohtia yhdessä.
Puhuttiin myös paljon mun tulevasta meikistä, mulla on niin kamalan hankala kalpea sekaiho. 

Mulle jäi tosi hyvä ja luottavainen mieli Jennin kanssa juttelusta, musta tuntuu hyvältä jättää mun ulkonäkö sen käsiin hääpäivänä. Tiedän että musta tulee niin kaunis!

Ja musta tuli super kaunis tänäänkin!
Nyt mulla on aivan upean kiiltävät ja tuuheat ja kunnolla mustat hiukset, ja näyttävät siistit kulmakarvat!

Oon errrrrrittäin tyytyväinen tähän käyntiin ja aivana varmasti aion käyttää Jennin kampaamon palveluja jatkossakin! Suosittelen sullekin erittäin lämpimästi!

Nyt vaan lauantaita odottelemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti